اتحادیه چاپخانه داران قزوین

اطلاع رسانی در کلیه زمینه های مربوط به چاپ در استان

اتحادیه چاپخانه داران قزوین

اطلاع رسانی در کلیه زمینه های مربوط به چاپ در استان

قوانین نظام صنفی و اخبار







http://kamal1331.blogsky.com/متن-قانون-نظام-صنفی-جدید    وبلاگ اتحادیه های قزوین


http://s1.picofile.com/file/7951070535/29_رسته_شغلی_معاف_از_نصب_صندوق_POS_فروشگاهی_و_رایانه_در_واحد_صنفی.doc.html

29 رسته شغلی معاف از نصب صندوق POS فروشگاهی و رایانه در واحد صنفی


http://kamal1331.blogsky.com/قوانین-حمایت-از-مصزف-کنندگان    قوانین حمایت از مصرف کنندگان


http://s1.picofile.com/file/7991325371/قانون_نظام_صنفی_و_اصلاحیه_آن_1392.doc.html  قانون نظام صنفی و اصلاحیه آن 1392


http://health.kaums.ac.ir/Default.aspx?PageID=125  قوانین جاری بهداشت محیط

جشن یاران رنگ در روز چاپ در قزوین برگزار شد



 به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و اتحادیه چاپخانه داران استان قزوین یادبود چاپخانه داران فقید و تقدیر از از پیشکسوتان و فعالان عرصه چاپ سه شنبه 25 شهریور ماه سال جاری در جشن "یاران رنگ" انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ به مناسبت روز بزرگداشت چاپ، جشن یاران رنگ با حضور محمدرضا برازش مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از کارشناسان، چاپخانه داران و فعالان عرصه چاپ و نشر در استان قزوین برگزار شد.

بنا بر این خبر در این برنامه که عصر سه شنبه 25 شهریور ماه در آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) شکل گرفت؛ دکتر مهدی احمدی ضمن تشکر از حضور فعالان عرضه چاپ و نشر و خیر مقدم به مسئولان کشوری و استانی اظهار داشت: استان قزوین بضاعت ها و توانایی های بسیاری در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری دارد.

احمدی با اشاره به بیانات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص پتانسیل قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی کشور گفت: در تمام عرصه های فرهنگی و هنری علی الخصوص حوزه چاپ و نشر، به روز بودن و هماهنگ شدن با امکانات تازه در جهان یکی از ضروریات است اما توجه به داشته هایمان می تواند مهمتر از هر مسئله ای باشد.

وی افزود: امیدواریم با عنایت توفیق خدمتگذاری از جانب پروردگار؛ در یک هم اندیشی مشکلات این عرصه بررسی شده و بتوانیم راهکارهایی مناسب جهت حل آن ارائه دهیم.

در این برنامه جلیلیان ریاست اتحادیه چاپخانه داران استان قزوین مختصری درباره فعالیت های اتحادیه در حوزه چاپ و نشر سخن گفت و خاطرنشان کرد: با مساعدت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رشته چاپ در دانشگاه غیرانتفاعی میرعماد گنجانده شد و اقدام به پذیرش دانشجو کردیم.

جلیلیان گفت: بعد از تعیین چارت درسی رشته چاپ در سال 1392 20 دانشجو در این رشته مشغول به تحصیل شده و امسال با یک جهش بسیار بالا 90 دانشجو در این رشته ثبت نام کرده اند.

وی برگزاری کلاس مدیریت چاپ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین را نیز یکی دیگر از برنامه های اتحادیه چاپخانه داران استان قزوین بشمرد.

بنا بر این گزارش در این برنامه ضمن یادبود چاپخانه داران فقید، از پیشکسوتان و فعالان عرصه چاپ تقدیر به عمل آمد؛ سید اصغر میرسلیمانی مدیر چاپخانه معارج در البرز، محمدعلی اینانلو مدیر چاپخانه سینا در بوئین زهرا و سیدمحمود مهدویان مدیر چاپخانه عارف از جمله پیشکسوتان تقدیر شده در این مراسم بودند.

لازم به یادآوری است از فعالان عرصه چاپ چنگیز حبیب وند، مصطفی سلطانیان، حمید چگینی، محسن شوندی، محسن خمسه، علیرضا کاکاوند، مجید مالکی، حسین مالکی و محمدمهدی زمانپور نیز تقدیر به عمل آمد.
به نقل از سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین